Spółdzielnia Mleczarska BIELUCH w Chełmie

Śniadanie prasowe z Duchem Bielucha

Serki Bieluch z wizerunkiem ducha na opakowaniu są znane niemal powszechnie.
Ale dlaczego nie są gremialnie zajadane? Z niewiedzy, jakie skarby odżywcze zawierają.
Śniadanie prasowe w IMR advertising by PR odsłoniło zalety Ducha Bielucha.
 

Najszerzej rozpoznawalny jest serek naturalny Bieluch, ale należy też wiedzieć, że jego rodzinę tworzą serki smakowe: ze szczypiorkiem, czosnkiem, ziołami oraz z papryką, pomidorami i chili.
„Wszystkie nasze Bieluchy mają w składzie tylko mleko i bakterie mlekowe. Powstają w procesie ultrafiltracji, czyli specjalnej, zaawansowanej technologii membranowej, dzięki której zachowane są absolutnie wszystkie białka znajdujące się pierwotnie w mleku, również najcenniejsze białka serwatkowe, zwykle tracone w innych metodach wytwarzania” – przekonywał Janusz Mojak, wiceprezes Spółdzielni Mleczarskiej BIELUCH z Chełma.

Najwięcej możliwości kompozycyjnych stwarza Bieluch naturalny. Można do niego dodawać niemal wszystko, czego „smakowa” dusza zapragnie – miody, dżemy, wszelkie owoce, orzechy, płatki śniadaniowe...

„Delikatny, gładki, kremowy, bez cukru, konserwantów, sztucznych zagęstników i stabilizatorów serek Bieluch może być śmiało spożywany przez dzieci, kobiety w ciąży i osoby z nietolerancją laktozy, bowiem zawiera tylko śladowe ilości tego związku. Pozwolę sobie dodać, iż nasz ser jadł Jan Paweł II. Podczas pobytu w Wadowicach papież wyraził życzenie spróbowania najlepszego polskiego sera. Spełniliśmy życzenie, wysyłając Bielucha drogą lotniczą” – podkreślała Agnieszka Lenart z działu marketingu SM BIELUCH.

Wymienione powyżej atuty serków Bieluch nie byłyby możliwe do osiągnięcia, gdyby nie powstawały z mleka najwyższej jakości, pochodzącego z najczystszego regionu Polski.
„Współpracujący z naszą spółdzielnią rolnicy mają idealne warunki środowiskowe do produkowania czystego, nieskażonego mleka. Od wschodu jest to dorzecze rzeki Bug, od zachodu dorzecze Wieprza, od południa mamy Roztocze, a od północy graniczymy z Polesiem. To tereny obfitujące w bujne i czyste
łąki. Ciągły rozwój i nieustająca dbałość o jakość to motto naszej spółdzielni od chwili jej założenia, czyli od 1929 roku” – mówił prezes SM BIELUCH Waldemar Skibiński.
Oświecona mądrymi wykładami brać dziennikarska została ugoszczona śniadaniem.

„Układając nasze autorskie menu śniadaniowe, do wszystkich potraw wykorzystaliśmy serki marki Bieluch. Oto nasze śniadanie: bieluchowo-łososiowy tort kanapkowy, kugel z makaronu z Bieluchem, kurczak z owocami otulony bieluchowym sosem, sałatka makaronowa z serkiem Bieluch z papryką,
pomidorami i chili, sałatka z serkiem Bieluch o świąteczno-cynamonowym aromacie, surówka z cykorii z Bieluchem, pomidory Bieluchem wypełnione. Na deser podaliśmy: babeczki Bieluchowe, pucharek Ducha Bielucha i ciasteczka Duszki Bielucha” – podsumowała Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca
IMR advertising by PR.
 

  • Salon prasowy. SM Bieluch i serki z Duchem Bielucha w rolach głównych
  • Prezes SM Bieluch Waldemar Skibiński mówi o historii spółdzielni i dniu dzisiejszym
  • Wiceprezes SM Bieluch Janusz Mojak wyjaśnia sekrety jakości i smaku serków tkwiące w technologii produkcji
  • Agnieszka Lenart z działu marketingu SM Bieluch przedstawia całą gamę serków Bieluch i wyjaśnia, dlaczego są tak dobre i wartościowe
  • W kuluarowych rozmowach wiceprezes Janusz Mojak z red. Katarzyną Pinkosz z „Mamo To Ja”
  • Agnieszka Szulc, IMR advertising by PR, odbiera wypełnione ankiety konkursowe od red. Marty Nowik z „Urody” i red. Joanny Wilczyńskiej z Female.pl
  • Agnieszka Lenart losuje trzy nagrodzone dziennikarki. Z lewej Elżbieta Bajko z IMR advertising by PR
  • Pierwsza nagroda przypadła red. Joannie Karwat reprezentującej dwa tytuły: „Twojego Maluszka” i „Przedszkolaka”
  • Oto zachwyt nad pierwszą nagrodą. Od lewej: red. Aleksandra Sobieraj z „Twojego Dziecka”, red. Joanna Karwat i Aleksandra Sokalska, redaktor naczelna „Twojego Dziecka”
  • Red. Ola Fedyna ze „Świata Kobiety” odbiera drugą nagrodę...
  • ...a red. Anna Gutmann ze „Zdrowia” trzecią. Nagrodami były zestawy różnych serwisów do herbaty
  • Sałatka makaronowa z serkiem Bieluch z papryką, pomidorami i chili, sałatka z serkiem Bieluch o świąteczno-cynamonowym aromacie oraz babeczki Bieluchowe
  • Na pierwszym planie kugel z makaronu z Bieluchem
  • Kruche ciasteczka Bieluchowe, oczywiście upieczone w IMR, a pierniczki tylko skromnie uzupełniają kompozycję
  • Babeczki Bieluchowe w pełnej krasie
  • Deser z serkiem Bieluch, owocami i galaretką
  • Majstersztyk: Bieluchowo-łososiowy tort kanapkowy
  • Rodzina serków Bieluch. Od lewej: z papryką, pomidorami i chili, ze szczypiorkiem, z czosnkiem, naturalny, z ziołami i naturalny lekki
  • Red. Hanna Pawilonis z „Olivii” (z lewej) i red. Ola Fedyna ze „Świata Kobiety” prezentują ciasteczka w kształcie Duchów Bieluchów
  • Śniadanie czas rozpocząć. Od lewej: red. Monika Pawłowska reprezentująca tytuły: „Kurier TV”, „Super TV” i „TeleMax”, red. Justyna Nowicka ze „Zdrowia” i red. Iwonna Widzyńska ze „Świata Zdrowia”
  • Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR w towarzystwie decydentów z SM Bieluch – Waldemara Skibińskiego (z lewej) i Janusza Mojaka
  • Do fotografii rozmowę przerwali (od prawej): red. Krzysztof Krajewski, Waldemar Skibiński, Janusz Mojak i red. Damian A. Zaczek
  • Na do widzenia każdy przedstawiciel mediów został obdarowany. Agnieszka Szulc wręcza prezenty red. Beacie Jasinie (w środku) z Next.pl/Kuchnia i jej asystentce
  • Serek Bieluch to również ulubiony przysmak Yoko, ale dostaje go tylko przy specjalnych okazjach...